• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Besoin d'aide pour transfert de livres vers un autre ordianateur

New Here ,
Apr 17, 2020 Apr 17, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour,je souhaiterai transferer mes marques pages que j'ai sur mon ordinateur (adobe digital édition) vers un autre ordinateur .

J'ai bien repérer le fichier "My Digital Editions" la ou se trouvent les fichiers en .annot mais dès que je mets ces fichiers sur un autre ordi je n'ai pas les annotations de mes livres . J'aimerai savoir comment faire c'est pour une réinstallation de Windows et j'aimerai retrouver mes marques pages surtout que j'en ai beaaucoup .

Merci d'avance .

Views

246

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Apr 19, 2020 Apr 19, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Ok, i translate my previous message for english people .

Hello, I would like to transfer my bookmarks that i have on my computer (adobe digital edition) to another computer.

I did locate the file "My Digital Editions" where the files are located ; in .annot but as soon as i put these files on another computer I do not have the annotations on my books (on my new computer ). I would like to know how to do this its for a reinstallation of Windows and i would like to find my bookmarks especially since I have a lot.

Thank you in advance .

 

 

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
May 01, 2020 May 01, 2020

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Merci Adobe de m'avoir fait perdre des heures et des heures de travail car bien évidement le transfert des fichiers .annot sur un autre PC ne fontionnent pas même en ayant un compte adobe relié et en ayant les livres sur le Pc . Heureusement j'ai eu la bonne idée de faire des imprim écran mais que de pertes de temps . Je déconseille a tout le monde d'utiliser cette application de m.... qu'est Adobe digital edition si vous ne voulez pas perdre votre temps lors d'une prochaine installation de votre PC .

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines