• 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit

E_LIC_LICENSE_SIGN_ERROR

New Here ,
Mar 14, 2019 Mar 14, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Am cumpărat cartea "DicÈ›ionarul diavolului" de Ambrose Bierce de pe site-ul elefant.ro. Nu reuÈ™esc să o deschid cu Adobe Digital  Editions. îmi apare  următoarea eroare:

Error getting license

License server communication problem: E_LIC_LICENSE_SIGN_ERROR

Vă rog să-mi spuneți cum pot rezolva.

Mulțumesc!

Dictionarul Diavolului.jpg

TOPICS
ADE authorization

Views

Translate

Translate

Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Mar 14, 2019 Mar 14, 2019

Copy link to clipboard

Copied

I think this error is usually because the bookstore has not yet got the book correctly categorised for sale in the applicable country. Had the problem with a Kobo book a while ago, even after all was working was unable to get them to tell me exactly why the problem had occurred, think they are under some sort of directive to keep us in the dark. You have to bring the problem to the attention of the seller and then it clears after a while.

Votes

Translate

Translate

Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Mar 15, 2019 Mar 15, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Thank you very much for the answer. I called the firm and my money would be refunded. Thank you!

Votes

Translate

Translate

Community guidelines
community guidelines
New Here ,
Mar 18, 2019 Mar 18, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Aceasi problema am patit si eu cu ei! Cateva zile m-am enervat!

Votes

Translate

Translate

Community guidelines
community guidelines
New Here ,
Mar 19, 2019 Mar 19, 2019

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Am cumparat de pe elefant.ro o carte, la descarcare am intalnit aceiasi problema. M-am enervat, ca si tine, si am crezut ca elefant.ro este vinovat. Mi-au dat banii inapoi. Am cumparat aceiasi carte de pe ideeaeuropeana.ro, ce sa vezi, aceiasi problema, aceiasi eroare .

Am mai cumparat o carte de pe elefant.ro cu 0 lei, sa vad daca apare eroarea,  cand am descarcat-o aceiasi problema. Am incercat sa descarc vechile carti cumparate de mine apare aceiasi eroare.

Am reinstalat o versiune mai veche, acelasi mesaj de eroare.

Am incercat tot felul de abordari, dar ma vad neputincios.

Amazon are o alta abordare, mult mai sanatoasa si mult mai simpla.

Totusi poate cineva va gasi solutia, nu mi se pare normal ca un produs cumparat sa nu functioneze.

Votes

Translate

Translate

Community guidelines
community guidelines