• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

teveel activaties en niet willen autoriseren van de ereader, wat nu?

New Here ,
Apr 11, 2018 Apr 11, 2018

Copy link to clipboard

Copied

Ik heb zo'n 4 weken geleden boeken op mijn nieuwe ereader geplaatst via ADE Kobo H2O. Het zijn boeken die ik via Libris heb gekocht in het Nederlands. Alles werkte perfect. Ook boeken die ik bij de bibliotheek geleend heb, konden erop. Maar nu, een paar weken later, kan ik mijn boeken opeens niet meer openen. Hij zegt dat ik niet geautoriseerd ben en dat de ereader ook niet geautoriseerd is. Heel vreemd. Na het meerdere keren deinstalleren van ADE en weer opnieuw installeren van DE 4.5 en 3, en de instructies te volgen, heb ik de ereader maar teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Ook dan krijg ik de boeken er niet op. Alleen de boeken die ik vanuit de Koboapp gekocht heb, staan erop. Hij wilde de ereader ook opeens niet meer autoriseren. Bij het autoriseren krijg ik een foutmelding dat ik teveel activaties heb lopen. Via de Adobe site, moet ik dan contact met jullie opnemen zodat jullie dit account kunnen resetten. Ik zie alleen deze mogelijkheid, want ik zie geen telefoonnummer waar ik naar toe kan bellen. Het werkt allemaal niet optimaal en ik heb op deze manier geen zin om een ereader te gebruiken...

Views

156

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
no replies

Have something to add?

Join the conversation