Copy link to clipboard
Copied
2018-11-13
Svara på Svenska.
Jag har av er köpt och betalt Adobe Photoshop Elements 19 (2018-10-29).
Ordernummer ADB 044025003SE.[serial number removed by moderator - multiple places - NEVER SHARE IT PUBLICLY]
Jag fick följande meddelande av när köpet betalats.
Hej Alf Carlsson! | |
Tack för att du har köpt hämtningsbara Adobe-produkter. | |
Nedan finns dina serienummer. | |
Adobe Photoshop Elements 2019: Programinstallerare för 64-bitars operativsystem. Du MÅSTE ladda ned den här versionen om du använder Windows 64 bitar. (Windows,SV) | |
Hämtningsinstruktioner: | |
| |
style="margin:0 0 10.66px"
| |
Vänliga hälsningar Hämtning av programmet gick inte att göra på grund av felaktig information i punkt 2. Jag avinstallerade den version som fans på datorn och ladda ned din version. Packade upp den och installerade. Jag begär: 1. Få den version som jag köpt och betalade. 2018-10-29. Order nr:.ADB 044025003SE. Program 2. Felanmälan Case Number: |
The download of the program could not be done due to incorrect information in item 2. “My Orders” page is not in my account. |
Hi alfc,
Vi är verkligen ledsna för alla problem. Enligt felmeddelandet står du inför aktiveringsproblemet med Photoshop Elements 2019.
Vänligen se nedan följande felsökningssteg:
- Om du använder Windows PC, klicka här för att ladda ner Adobe Application Manager.
- Efter installationen dubbelklicka på ikonen på skrivbordet för att slutföra installationen.
- Öppna Adobe Photoshop Elements
- Klicka på "Hjälp"
- Om du är inloggad, vänligen logga ut.
- Öppna Adobe Photoshop Elements igen.
- Logga in med dit
Copy link to clipboard
Copied
Hi alfc,
Vi är verkligen ledsna för alla problem. Enligt felmeddelandet står du inför aktiveringsproblemet med Photoshop Elements 2019.
Vänligen se nedan följande felsökningssteg:
- Om du använder Windows PC, klicka här för att ladda ner Adobe Application Manager.
- Efter installationen dubbelklicka på ikonen på skrivbordet för att slutföra installationen.
- Öppna Adobe Photoshop Elements
- Klicka på "Hjälp"
- Om du är inloggad, vänligen logga ut.
- Öppna Adobe Photoshop Elements igen.
- Logga in med ditt Adobe ID och lösenord.
- Ange ditt serienummer för att aktivera programvaran.
- Starta om Adobe Photoshop Elements & testa det.
Troubleshoot Adobe Application Manager download and installation issues
Låt oss veta om det hjälper.
Regards,
Mohit
Copy link to clipboard
Copied
Det ser ut att fungera nu. Något konstigt med serienummer, det innehåller bara 20 siffror.
Försökte registerna programmet men det gick inte. Vill du ha siffrona?
Tack för att du skriver på svenska. Min engelska är inte den bästa. Den funkar när jag ser den som tala med men via telefon går det för fort och för många specialord.
Alf Carlsson
Från: Mohit Goyal <forums_noreply@adobe.com>
Skickat: den 15 november 2018 19:07
Till: Alf Carlsson <alf.carlsson46@gmail.com>
Ämne: Case Number ADB-4500711-J8D1
Case Number ADB-4500711-J8D1
created by Mohit Goyal <https://forums.adobe.com/people/Mohit+Goyal> in Downloading, Installing, Setting Up - View the full discussion <https://forums.adobe.com/message/10752085#10752085>
Find more inspiration, events, and resources on the new Adobe Community
Explore Now