Exit
  • Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
  • 한국 커뮤니티
0

Case Number ADB-4500711-J8D1

New Here ,
Nov 13, 2018 Nov 13, 2018

2018-11-13

Svara på Svenska.
Jag har av er köpt och betalt Adobe Photoshop Elements 19 (2018-10-29).
Ordernummer ADB 044025003SE.[serial number removed by moderator - multiple places - NEVER SHARE IT PUBLICLY]

Jag fick följande meddelande av när köpet betalats.

Hej Alf Carlsson!

Tack för att du har köpt hämtningsbara Adobe-produkter.

Nedan finns dina serienummer.

Adobe Photoshop Elements 2019: Programinstallerare för 64-bitars operativsystem. Du MÅSTE ladda ned den här versionen om du använder Windows 64 bitar. (Windows,SV)

Hämtningsinstruktioner:

1. Logga in på ditt konto med ditt Adobe ID: alf.carlsson46@gmail.com
  2. På sidan Mina beställningar letar du reda på beställning nr ADB044025003SE med datumet 27 oktober 2018 och expanderar beställningen så att du kan se den detaljerade informationen.
  3. Starta hämtningen genom att klicka på knappen Hämta.
  4. När hämtningen är klar visas serienumret i Hämtningscenter.
  5. Du kan logga in på Adobe Kontohantering igen senare och hämta produkten eller serienumret. I vår hämtningspolicy finns information om användningsvillkoren.
  6. Om du vill ha hjälp med att hämta och installera produkten besöker du vårt center för hämtnings- och installationssupport.
  style="margin:0 0 10.66px"
  • På sidan Mina beställningar letar du reda på beställning nr ADB044025003SE med datumet 27 oktober 2018 och expanderar beställningen så att du kan se den detaljerade informationen.
  • Starta hämtningen genom att klicka på knappen Hämta.
  • När hämtningen är klar visas serienumret i Hämtningscenter.
  • Du kan logga in på Adobe Kontohantering igen senare och hämta produkten eller serienumret. I vår hämtningspolicy finns information om användningsvillkoren.

Vänliga hälsningar
Adobe Store-teamet

Hämtning av programmet gick inte att göra på grund av felaktig information i punkt 2.
Sidan Mina beställningar finns inte på mitt konto.
Jag kunde ändå hämta programmet men får följande meddelande varje gång jag starta programmet.

”Utvärderingsversion går ut om XX dagar. Du kan fortsätta och använda Adobe Photoshop Elements 2019 efter utvärderingsperioden genom att köpa programvaran.”

Vid kontakt med dig lovade du att sända rätt program

Jag avinstallerade den version som fans på datorn och ladda ned din version. Packade upp den och installerade.
Samma fel finns fortfarande kvar!!!

”Utvärderingsversion går ut om XX dagar. Du kan fortsätta och använda Adobe Photoshop Elements 2019 efter utvärderingsperioden genom att köpa programvaran.”

Jag begär: 1. Få den version som jag köpt och betalade. 2018-10-29. Order nr:.ADB 044025003SE.   Program 2. Felanmälan Case Number: 
ADB-4274030-H4R8 inte tas bort innan rätt program levererare och jag bekräftar funktionen.

The download of the program could not be done due to incorrect information in item 2. “My Orders” page is not in my account.
I could still download the program but get the following message every time I start the program.

"Evaluation version expires in XX days. You can continue and use Adobe Photoshop Elements 2019 after the evaluation period by purchasing the software. "

You promised to send the correct program

I uninstalled the version which were on my the computer and download your version. Packed it up and installed. The same error still in place !!!

"Evaluation version expires in XX days. You can continue and use Adobe Photoshop Elements 2019 after the evaluation period by purchasing the software. "

I request to.
1. Get the version that I paid for. 2018-10-29.
Order No: ADB 044025003SE. Program: ).
2. Error Registration Case Number: ADB-4274030-H4R8 is not removed before the correct program vendor and I confirm the function.
You have Change Case Number to ADB-4500711-J8D1 ?!

I can´t speake english. Ansverd in Svenska. ​Svara på svenska!!!!!!!!

593
Translate
Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines

correct answers 1 Correct answer

Adobe Employee , Nov 15, 2018 Nov 15, 2018

Hi alfc,

Vi är verkligen ledsna för alla problem. Enligt felmeddelandet står du inför aktiveringsproblemet med Photoshop Elements 2019.

Vänligen se nedan följande felsökningssteg:

- Om du använder Windows PC, klicka här för att ladda ner Adobe Application Manager.
- Efter installationen dubbelklicka på ikonen på skrivbordet för att slutföra installationen.
- Öppna Adobe Photoshop Elements
- Klicka på "Hjälp"
- Om du är inloggad, vänligen logga ut.
- Öppna Adobe Photoshop Elements igen.
- Logga in med dit

...
Translate
Adobe Employee ,
Nov 15, 2018 Nov 15, 2018

Hi alfc,

Vi är verkligen ledsna för alla problem. Enligt felmeddelandet står du inför aktiveringsproblemet med Photoshop Elements 2019.

Vänligen se nedan följande felsökningssteg:

- Om du använder Windows PC, klicka här för att ladda ner Adobe Application Manager.
- Efter installationen dubbelklicka på ikonen på skrivbordet för att slutföra installationen.
- Öppna Adobe Photoshop Elements
- Klicka på "Hjälp"
- Om du är inloggad, vänligen logga ut.
- Öppna Adobe Photoshop Elements igen.
- Logga in med ditt Adobe ID och lösenord.
- Ange ditt serienummer för att aktivera programvaran.
- Starta om Adobe Photoshop Elements & testa det.

Troubleshoot Adobe Application Manager download and installation issues

Låt oss veta om det hjälper.

Regards,

Mohit

Translate
Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Nov 15, 2018 Nov 15, 2018
LATEST

Det ser ut att fungera nu. Något konstigt med serienummer, det innehåller bara 20 siffror.

Försökte registerna programmet men det gick inte. Vill du ha siffrona?

Tack för att du skriver på svenska. Min engelska är inte den bästa. Den funkar när jag ser den som tala med men via telefon går det för fort och för många specialord.

Alf Carlsson

Från: Mohit Goyal <forums_noreply@adobe.com>

Skickat: den 15 november 2018 19:07

Till: Alf Carlsson <alf.carlsson46@gmail.com>

Ämne: Case Number ADB-4500711-J8D1

Case Number ADB-4500711-J8D1

created by Mohit Goyal <https://forums.adobe.com/people/Mohit+Goyal> in Downloading, Installing, Setting Up - View the full discussion <https://forums.adobe.com/message/10752085#10752085>

Translate
Report
Community guidelines
community guidelines