• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
1

Disque dur HS avec dossier TEMP réinstallation impossible de créatif cloud

New Here ,
May 10, 2022 May 10, 2022

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour,

 

Je suis sur PC avec 2 disques dur. Un ssd et un méca. Lorsque j'ai installé créatif cloud sur le SSD je ne sais pas pourquoi un dossier TEMP était existant sur le disque mécanique. Résultat, le disque mécanique est hs et plus rien ne fonctionne. 

J'ai donc essayé de désinstaller, ça n'a pas fonctionner j'ai donc utilisé creatifcloudcleaner. 

 

Maintenant quand je souhaites réinstaller créatif cloud, adobe installer se lance dans le gestionnaire des taches mais rien ne se passe. Idem quand je souhaites installer d'autres logiciel adobe.

Avez-vous une solution autres que de reinstaller mon windows ?

 

Merci.

TOPICS
Creative Cloud , Installation

Views

179

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
May 10, 2022 May 10, 2022

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Xetrya, which of the two drives contains the operating system?  The drive that contains the OS is where the Adobe Creative Cloud desktop application will be installed.  You can then use the Creative Cloud desktop app options to customize the installation location for Adobe desktop applications.

 

Do you receive any error messages while trying to open the Creative Cloud desktop app, Xetrya?  Which drive is the Adobe Creative Cloud desktop application installed on?

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines