Photoshop para Windows 7

New Here ,
Aug 25, 2022 Aug 25, 2022

Copy link to clipboard

Copied

Hola, quise suscribirme a la versión de pago mensual de Photoshop pero me encontré con la sorpresa de que necesito Windows 10.

Mi PC no pasó el examen de hardware para instalar Win 10 así que continúo con Win 7. Por ahora no planeo comprar un PC nuevo así que necesito una versión de Photoshop para Win 7, y por supuesto contar con la opción de pago mensual ya que adquirir la licencia no es opción para mí debido al alto costo.

Seguramente existen miles de usuarios alrededor del mundo en la misma situación que la mía. Me resisto a pensar que Adobe cierre las puertas a usuarios con versiones anteriores de Windows. Como yo lo veo, se trata que Photoshop sea accesible para TODOS, no solamente para un grupo exclusivo de usuarios con las versiones más recientes de Windows.

¿Existe alguna posibilidad de contar con la opción de pago mensual de Photoshop para Windows 7?

TOPICS
Feature request

Views

23

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
LEGEND ,
Aug 25, 2022 Aug 25, 2022

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Yes, they closed the door on people with old versions of Windows, just as they closed the door on less powerful computers, and stopped supporting or supplying any old versions. Photoshop is a leading edge tool, and makes very heavy demands on the sytem, including memory and especially GPU. Adobe have abandoned support for anything old, because there aren't enough customers, I suspect. There may be thousands, but the total customers are in the millions.

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
express Get Adobe Express free

Easily make social graphics, flyers, logos, and more from thousands of free templates.

Open on the web
Free to use, no download required