Highlighted

Demande de devis

New Here ,
Apr 11, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour,

Etant en création d'auto-entreprise, j'aurais besoin d'avoir un devis établi par la société Adobe.

Comment puis-je la contacter (par mail) ? 

Merci pour votre aide. 

Topics

CC FAQ, Feature request

Views

553

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

Demande de devis

New Here ,
Apr 11, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour,

Etant en création d'auto-entreprise, j'aurais besoin d'avoir un devis établi par la société Adobe.

Comment puis-je la contacter (par mail) ? 

Merci pour votre aide. 

Topics

CC FAQ, Feature request

Views

554

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Most Valuable Participant ,
Apr 11, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
New Here ,
Apr 11, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Merci pour cette réponse.

J'avais bien vu cette page, mais j'aurais souhaité une adresse mail (question de rapidité). Ce n'est pas possible ?

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Most Valuable Participant ,
Apr 11, 2020

Copy link to clipboard

Copied

google translate

I had seen this page, but I would have liked an email address (speed issue). It is not possible

Adobe does not give an email address for support

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Tom.P LATEST
Adobe Employee ,
Apr 13, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Indeed we don't provide support by email, but our sales teams can contact you by email.

Please respond to my private message and I can pass your message on to the relevant team.

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...