ile de la reunion

New Here ,
Feb 15, 2019 Feb 15, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Pourquoi étant Français en France je ne peux pas acheter la version CC2019 enseignant ?

TOPICS
Creative Cloud

Views

316

translate

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Community Professional ,

Copy link to clipboard

Copied

i don't understand your question (probably because of a poor translation), but here's information about education discounts, Adobe Creative Cloud Education FAQ

translate

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour,

Je vis sur l'ile de la Réunion, ile Française. Hors lorsque je veux acheter la licence CC 2019 pour enseignant, car j'enseigne dans une école de l'image à la Réunion, il ne m'est pas possible de m'enregistrer !

Ma principale question est: Pourquoi en étant Français et vivant sur une ile Française il ne m'est pas possible de bénéficier de CC 2019 ?

Merci de me donner une solution

Cdt

translate

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
community guidelines
Feb 16, 2019 Feb 16, 2019

Copy link to clipboard

Copied

using a browser that allows popups and cookies,  contact adobe support during pst business hours by clicking here and, when available, click 'chat', http://helpx.adobe.com/x-productkb/global/service-ccm.html

translate

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
community guidelines
Feb 18, 2019 Feb 18, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Il faut demander à Adobe comme indiqué par . Il y a cependant plusieurs raisons possible:

• L'île de la réunion est considéré comme territoire à part.
  • La carte de crédit ne renseigne pas "France" comme pays
  • L'adresse ne renseigne pas "France" comme pays
  • ...autres
Regards, Abambo
Hard- and Software Engineer and Photographer.

translate

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
community guidelines
New Here ,
Mar 26, 2021 Mar 26, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour Stéphane, je rencontre le même problème, avez-vous trouvé une solution?

Cdt,

translate

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
community guidelines