Highlighted

Informazione

New Here ,
Feb 27, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Salve a tutti, ho il programma adobe creative cloud ma sinceramente non ne riesco a capire il funzionamento.

Qualcuno è così gentile da spiegarmelo?

Dato che vorrei installarlo anche su un altro pc ma non ricordo dove ho preso il programma, sapreste dirmi gentilmente il link per il download? grazie

TOPICS
Creative Cloud

Views

63

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

Informazione

New Here ,
Feb 27, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Salve a tutti, ho il programma adobe creative cloud ma sinceramente non ne riesco a capire il funzionamento.

Qualcuno è così gentile da spiegarmelo?

Dato che vorrei installarlo anche su un altro pc ma non ricordo dove ho preso il programma, sapreste dirmi gentilmente il link per il download? grazie

TOPICS
Creative Cloud

Views

64

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Feb 27, 2020 0
Adobe Employee ,
Feb 27, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Stefano90, what type of project are you working on? Which Adobe applications are you trying to install on the second computer?  Have you used the applications on the first computer?  If so, which application did you open?

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Feb 27, 2020 0
New Here ,
Feb 27, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Grazie per aver risposto. Io le versioni di adobe le ho già installate su entrambi i pc solamente che su uno è presente l'applicazione adobe creative cloud desktop e sull'altro pc no. Sto cercando di trovare l'applicazione in modo tale da installarla anche sull'altro pc e avere i dati sincronizzati.

Grazie

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Feb 27, 2020 0
Adobe Employee ,
Feb 27, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Stefano90, if you have an individual membership then you can find the steps to install the apps included with your CC membership at https://helpx.adobe.com/download-install/using/download-install-new-computer.html.

To answer your question about syncing data, can you please provide some more information, Stefano90?  Which Adobe application are you opening and using?

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Feb 27, 2020 0