Installation de Creative Cloud qui ne veut pas se faire...

New Here ,
Feb 06, 2019 Feb 06, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Hier l'appli Creative Cloud fait émerger une fenêtre pour dire que l'appli doit être réparée... Un téléchargement se met en place en cliquant sur réparer et l'installation met des plombes à se faire pour au final se bloquer...???

Du coup j'ai qq applis CC qui sont aussi en blocage, dont Adobe Acrobat... Et comme j'utilise Adobe Premiere Pro pour du montage, j'ai l'impression que l'utilisation des applis CC est ralentie tant que l'appli CC n'est pas installée...

Quelqu'un a t'il connu ce genre de problèmes? Et quelle solution pour résoudre ce bordel...?

Merci

TOPICS
Creative Cloud

Views

440

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Community Professional ,
Feb 06, 2019 Feb 06, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Mar 11, 2020 Mar 11, 2020

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Restart the system and try the installation again. The version of the Adobe Creative Cloud desktop app installed on your system is not compatible with the installer. Download the latest version of the Adobe Creative Cloud desktop app and try again

For install 

1. to the Creative Cloud website.
  2. Click Download next to the Creative Cloud desktop app. Your app begins to download. ...
  3. Double-click the downloaded file to launch the installer. ...
  4. Once the installer window opens, sign in to your Adobe account.

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
community guidelines