• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Prisse en compte d'une résiliation

New Here ,
Jun 11, 2021 Jun 11, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour, 

Je souhaiterais savoir qui contacter concernant mon abonnement.

J'ai résilié 2 licences sur 4 dans les délais, j'ai reçu un mail de confirmation mais mon compte fait toujours apparaitre 4 licences et je suis facturée pour 4 licences.

J'ai dû appeler car je n'avais pas la main pour supprimer des licences et maintenant ma résiliation n'est pas prise en compte ! Ce n'est pas une attitude très honnête !

J'aimerais résoudre ce problème au plus vite et obtenir le remboursement des 2 licences facturées par erreur.

Merci

Isabelle gillot - Société BMRP

TOPICS
Licensing

Views

183

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Jun 13, 2021 Jun 13, 2021

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Hi,

Thank you for posting your query here.

Since you mentioned that you have Cancelled 2 out of 4 Licenses, however your account is still billed for 4 Licenses, in that case you need to seek support from Adobe Support Team directly as this is a User forums and we cannot access your account details or provide any assistance with correcting the license details. 

Please contact Adobe Support Team by clicking on https://helpx.adobe.com/contact/support.html for chat or Call Phone Support at :  https://helpx.adobe.com/contact/phone.html

Hope it helps.

Thank you.

Deepjyoti.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines