• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
Locked
0

paramètres d'enregistrement local

Guest
May 04, 2017 May 04, 2017

Copy link to clipboard

Copied

bonjour, dans le panneau paramètres global d'enregistrement je peut choisir la quantité de l'espace que les sites peuvent enregistrer sur mon ordi ensuite j'essaye de cocher la case " autoriser le contenu flash a enregistrer des données sur votre ordinateur " et il est pas possible de cocher cette case. j'ai réinstallé plusieurs flash mais rien ne change et cela ne concerne que le navigateur mozilla firefox je l'ai désinstallé aussi plusieurs fois et télécharger sans résultat.merci de votre aide.

Views

732

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
May 08, 2017 May 08, 2017

Copy link to clipboard

Copied

Sorry about that.  The browser UI is problematic.  We have to validate that when you click on our dialogs, that they're not being obscured or disguised by an attacker.  If we cannot confirm authoritatively that you can see the dialog (which is not perfectly possible all of the time), then we ignore your click.  As you can imagine, this approach is imperfect, but the best of the available bad options.

For Firefox (and basically any browser besides Chrome), you can use the Flash Player option in the Windows Control Panel, which does not have these problems.

Simply go to Start > Settings > Control Panel (or Start > Settings on Mac), then choose Flash Player.  Select the Storage tab, and choose Allow sites to save information on this computer.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Guest
May 10, 2017 May 10, 2017

Copy link to clipboard

Copied

merci pour votre réponse, je suis allé dans le panneau de configuration sur adobe flash player et j'ai constaté que le réglage est déjà sur autoriser,cela ne résout pas ce problème.bonne journée.adobe.png

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
May 12, 2017 May 12, 2017

Copy link to clipboard

Copied

Quel est le problème que vous essayez de résoudre en modifiant les paramètres de stockage? De plus, quel navigateur et système d'exploitation utilisez-vous?

---

What is the problem that you're trying to fix by modifying the storage settings?  Also, which browser and operating system are you using?

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Guest
May 15, 2017 May 15, 2017

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

bonjour le problème est que flash ne fonctionne pas correctement,plus possible d'ouvrir un jeu sur Facebook

je suis sur windows 8.1 ,et le navigateur est mozilla firefox ( qui ne comporte aucune extensions).Sans titre.png

ce jeu est utilisé par des milliers de personnes et fonctionne très bien sur les autres navigateurs.

la réponse est simple vous me direz d'utiliser un autre navigateur mais cela ne résout pas ce problème.

et que veut dire le fait que je peut pas modifier les paramètres d'enregistrement d'adobe flash sur le site ?

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines