Copy link to clipboard
Copied
Hola, Cuando estoy escribiendo en Ilustrator no me aparece el cursor por consecuencia si quiero corregir algo no se donde esta el cursor; alguien sabe como se enciende o se lo hace visible? gracias
Copy link to clipboard
Copied
You might check the menu for View>Show/Hide Edges which is Cmd(Ctrl)-H.
Copy link to clipboard
Copied
Gracias Larry pero no logro ver el cursor, utilice de las dos maneras la accion indicada pero no es lo que busco. El cursor que parpadea cuando lo pones delante del caracter, no aparece; y no se como se activa o se prende. - seguiré intentando Gracias
Copy link to clipboard
Copied
me sirvio tenia la misma duda y esta solucion de CTRL+H me funciono... Muchas gracias
Copy link to clipboard
Copied
​
Hi cocoz,
If I get your query correctly, is the cursor flickering when you use it on Illustrator?
In order to help you further on this I would like some details like:
Operating system (Exact version of windows or MAC)
Exact Version of Illustrator
When you try to click menus does Illustrator menus also flickers?
Does this behavior happen on Illustrator only or on other programs (like word) too?
Does this happen with one specific file on multiple files?
If it happens on all the files, please try turning GPU performance. For details click here ( GPU Performance )
Regards
Srishti
Copy link to clipboard
Copied
Muchas Gracias
Copy link to clipboard
Copied
Hi cocoz
Please let us know if turning of GPU has fixed the issue?
Regards
Srishti
Copy link to clipboard
Copied
Hola, mira sinceramente no se que hice porque prendà y apague tantos controles que no se cual exactamente es el que activa/desactiva esa función la cuestion es que esta andando y fue después de haber cerrado todo un dÃa el ai - igual muchas gracias por comunicarse
Find more inspiration, events, and resources on the new Adobe Community
Explore Now