Welcome Dialog

Welcome to the Community!

We have a brand new look! Take a tour with us and explore the latest updates on Adobe Support Community.

installée une version ultérieure

New Here ,
Nov 03, 2021 Nov 03, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour,

Je travaille sur un Mac qui est assez vieux (mid-2010) et qui ne se met plus à jour au niveau iOS (Sierra 10.12.6 version actuelle max supportéepar mon mac). Je rencontre donc des problèmes pour la mise à jour ou des outils sur mes logiciels d'Adobe.
J'ai voulu réinstallé Illustrator car plusieurs fonctionnalités ne marchaient plus. J'ai malencontreusement supprimé complètement le logociel et les préferences dans creatice Cloud. Il ne me propose plus que d'installer la dernière version qui est incompatible avec mon système.
Comment pourrais-je récupérer une version antérieure d'Illustrator et la réinstallée sur mon système?
Merci de votre aide 
Malcie

TOPICS
Draw and design, How to, Performance, Print and publish, Tools

Views

22

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Community Professional ,
Nov 03, 2021 Nov 03, 2021

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Adobe will not supply older versions, but they are available through direct download links here:

https://prodesigntools.com/adobe-cc-2019-direct-download-links.html

I believe 2019 was still compatible with Sierra.

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines