Highlighted

Cannot save Illustrator files

New Here ,
Sep 16, 2020

Copy link to clipboard

Copied

buenas dias. tengo una duda , bueno mas bien una curisiosidad mi actual ADOBE ILLUSTRATOR version español presenta anomalias no me deja SObreescribir archivos. me toca generar nuevos archivos no puedo guardar encima de un ULTIMO CAMBIO.

Agradeceria su pronta colaboracion.

Subject changed by moderator

TOPICS
Activation billing and install, How to, Performance, SDK, Sync and storage, Third party plugins, Tools

Views

40

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

Cannot save Illustrator files

New Here ,
Sep 16, 2020

Copy link to clipboard

Copied

buenas dias. tengo una duda , bueno mas bien una curisiosidad mi actual ADOBE ILLUSTRATOR version español presenta anomalias no me deja SObreescribir archivos. me toca generar nuevos archivos no puedo guardar encima de un ULTIMO CAMBIO.

Agradeceria su pronta colaboracion.

Subject changed by moderator

TOPICS
Activation billing and install, How to, Performance, SDK, Sync and storage, Third party plugins, Tools

Views

41

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Sep 16, 2020 0
Adobe Community Professional ,
Sep 16, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Are you on Mac or Win? Which version of Ai you are using? Do previous version work fine?

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Sep 16, 2020 0
marliton LATEST
Adobe Community Professional ,
Sep 16, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Hola. Ese problema pasa solo con Illustrator? Trata restaurando las preferencias: https://helpx.adobe.com/es/illustrator/using/setting-preferences.html#setting_illustrator_preference...

Si tienes el mismo problema con varias aplicaciones, puede ser un problema de permisos que puedes solucionar con alguna utilidad de discos.

En Mac, algunas veces tienes que darle permisos de acceso al disco a ciertas aplicaciones, eso lo haces en las preferencias del sistema operativo.

Marlon Ceballos.

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Sep 16, 2020 0