Highlighted

Illustrator no se inicia

New Here ,
Nov 20, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Hola Comunidad adobe.

He tenido problemas en ejecutar el programa de ilustrador. Lo cual es raro, siendo original y que lo acabo de comprar en adobe creative icloud. Al momento de abrir el programa, no me lo permite y tengo que forzar salida y no me deja continuar o no puedo abrirlo.

Quisiera saber si ustedes han tenido este problema y de que manera encontrar una solución. Porque he estado teniendo este problema desde que lo compré.

Gracias

Espero su respuesta.

Saludos

[ title changed by moderator ]

TOPICS
Activation billing and install, Draw and design, How to, Tools

Views

37

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

Illustrator no se inicia

New Here ,
Nov 20, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Hola Comunidad adobe.

He tenido problemas en ejecutar el programa de ilustrador. Lo cual es raro, siendo original y que lo acabo de comprar en adobe creative icloud. Al momento de abrir el programa, no me lo permite y tengo que forzar salida y no me deja continuar o no puedo abrirlo.

Quisiera saber si ustedes han tenido este problema y de que manera encontrar una solución. Porque he estado teniendo este problema desde que lo compré.

Gracias

Espero su respuesta.

Saludos

[ title changed by moderator ]

TOPICS
Activation billing and install, Draw and design, How to, Tools

Views

38

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Nov 20, 2020 0
Adobe Community Professional ,
Nov 20, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Which system are you running it on?

Which hardware?

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Nov 20, 2020 0
New Here ,
Nov 20, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Hola Monika.

Es Macbook pro y estoy utilizando el nuevo software Mac Os Catalina. 

Si conoces alguna solución o alguna manera de poder arreglar este problema. Espero tu respuesta.

Muchas Gracias

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Nov 20, 2020 0
Adobe Community Professional ,
Nov 20, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Someone will need to investigate in your system. Usually Customer Care does this, but I don't know if on the weekend. You can try: https://helpx.adobe.com/contact.html

What you can try yourself: Reset preferences https://helpx.adobe.com/illustrator/using/setting-preferences.html

Check all your fonts for corruption. If youuse afonts manager suchas Suitcase, check for updates or disable it for Illustrator

Look if there is a Wacom driver and uninstall it completely. Wacom offers help for that.

Uninstall third party plugins if you have any

Check for an updated printer driver.

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Nov 20, 2020 0
New Here ,
Nov 26, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Hola Monika.

Muchas gracias, por tu respuesta y tu ayuda.

No entiendo los conceptos de tecnología que utilizas y a que te refieres con wacom ?

Me gustaría, y si puedes explicarme estos pasos de una manera más sencilla para poder hacerlos. Porque sigue fallando mi ilustrator. Aveces al reiniciar mi computadora, ya me deja abrirlo. Pero pasan unos días y otra vez no me deja abrirlo de repente :(.

Espero tu respuesta.

Gracias.

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Nov 26, 2020 0
Adobe Employee ,
Nov 21, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Hi there,

Sorry to hear about your experience. In addition to what Monika has already suggested, I'd recommend you to follow the troubleshooting steps given on this community post.

Let us know if it helps.

Regards,

Ashutosh

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Nov 21, 2020 0
Resources