Náo consigo salvar no Illustrator

New Here ,
May 01, 2020 May 01, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Toda vez que tento salvar, em qualquer formato, no Illustrator, aparece "Nao é possivel salvar a ilustraçao. Voce nao tem privilegios de acesso suficientes. Identificaçao: -5000". Esta atualizado na ultima versao, o pagamento esta em dia. Nao sei o que fazer.

TOPICS
Collaboration, New user

Views

455

translate

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
May 05, 2020 May 05, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Hi there,

Sorry to hear about your experience. We just need some more details to understand the issue and help you out. Would you mind sharing version of OS and Illustrator? Is it happening with a specific file or all? Are you trying to save on a local drive or network?
If you can share a small video of the workflow, that'd help us as well. You can upload the video on Creative Cloud(or any other cloud service) and share the link here.
Looking forward to your response.

Regards,

Ashutosh

translate

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Apr 08, 2021 Apr 08, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Este problema foi solucionado? Estou passando pela mesma situaçao.

Comecei a usar o Mac, e ao salvar qualquer tipo de arquivo, ou exportar, ele aparece uma mensagem de erro: Captura de Tela 2021-04-08 às 10.45.19.png

Os outros programas estao funcionando normalmente, exceto o Illustrator, onde nao consigo salvar nenhum trabalho, nem no computador, nem em hd externo, nem em lugar algum. 

Poderiam me auxiliar?

translate

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
community guidelines
New Here ,
Apr 08, 2021 Apr 08, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Acontece o mesmo comigo, tentando salvar modelo.

Captura de Tela 2021-04-08 às 11.12.13.png

translate

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
community guidelines