Highlighted

Não consigo editar alguns patterns

Community Beginner ,
Oct 19, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Já me deparei com essa situação algumas vezes, quando isso acontece não consigo editar um pattern/padrão existente, o que posso estar fazendo?

Adobe Community Professional
Correct answer by Monika Gause | Adobe Community Professional

When you double click an existing pattern in the swatches panel - does it open in the pattern editor?

TOPICS
How to

Views

39

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

Não consigo editar alguns patterns

Community Beginner ,
Oct 19, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Já me deparei com essa situação algumas vezes, quando isso acontece não consigo editar um pattern/padrão existente, o que posso estar fazendo?

Adobe Community Professional
Correct answer by Monika Gause | Adobe Community Professional

When you double click an existing pattern in the swatches panel - does it open in the pattern editor?

TOPICS
How to

Views

40

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Oct 19, 2020 0
Adobe Community Professional ,
Oct 19, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Oct 19, 2020 1
Community Beginner ,
Oct 19, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Muitooo obrigado! Thank you!
Notei que os Patterns não estavam em Swatches, salvei-os lá e consegui editar os padrões, muito obrigado mesmo!

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Oct 19, 2020 0
Resources