Highlighted

Windows: todos los archivos .ai se guardan como .tmp$$

New Here ,
Apr 06, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Tengo un problema que llevo teniendo desde hace un tiempo, y es que cuando guardo un proyecto en formatio .EPS o .AI, en vez de guardarse con el formato seleccionado, se guarda como .TMP$$, haciendolo casi imposible de abrirlo, a menos que borre la extension, eso es molesto.

No he hecho ningun cambio en el programa ni en los permisos del programa, ni en las extensiones configuradas por Windows

Mi equipo actual es un Acer Aspire ES1-431, con Windows 10 Home Single Language

Topics

Bug, Import and export, Sync and storage

Views

1.3K

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

Windows: todos los archivos .ai se guardan como .tmp$$

New Here ,
Apr 06, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Tengo un problema que llevo teniendo desde hace un tiempo, y es que cuando guardo un proyecto en formatio .EPS o .AI, en vez de guardarse con el formato seleccionado, se guarda como .TMP$$, haciendolo casi imposible de abrirlo, a menos que borre la extension, eso es molesto.

No he hecho ningun cambio en el programa ni en los permisos del programa, ni en las extensiones configuradas por Windows

Mi equipo actual es un Acer Aspire ES1-431, con Windows 10 Home Single Language

Topics

Bug, Import and export, Sync and storage

Views

1.3K

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Apr 06, 2020 0
Mylenium LATEST
Most Valuable Participant ,
Apr 06, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Start by checking your storage device drivers and turn off the experimental enhanced network saving in AI. It seems you have a severe configuration issue with your harddrive and the delayed writing and validation never managesd to write the files correctly to disk.

Mylenium

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Apr 06, 2020 0