• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

opzeggen abonnement InCopy

New Here ,
Jan 20, 2023 Jan 20, 2023

Copy link to clipboard

Copied

Ik noem dit diefstal, maak het voor je klanten eens eenvoudig,Waarom kan ik het abonement van InCopy nergens vinden, ik had alleen een proefversie gevraagd maar krijg wel maandelijks de rekening. Volgens de wet kan dit dus niet en zal ik klacht moeten indienen.    

Views

209

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines

correct answers 1 Correct answer

Community Expert , Feb 28, 2023 Feb 28, 2023

Verkoop geen onzin, niet verplicht. Bovendien staat deze discussiegroep in Amerika, niet Nederland. Opzeggen kun je via de gewone kanalen en overigens ook gewoon als je inlogt met het account waarop jouw abonnement staat op de Creative Cloud. Zorg dat je dan natuurlijk wel opzegt in het account dat je gebruikt hebt om destijds in te loggen voor de demo.
https://creativecloud.adobe.com/
Rechtsboven staat dan de naam van je account, klik op 'Adobe Account' en vanuit daar kun je de betalingen stoppe

...

Votes

Translate

Translate
Engaged ,
Jan 24, 2023 Jan 24, 2023

Copy link to clipboard

Copied

This is a community forum that can't help with questions related to licensing. If you contact Adobe's support directly they can help you.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Jan 28, 2023 Jan 28, 2023

Copy link to clipboard

Copied

Mijn abonement is in het nederlands, gelieve in die taal te antwoorden, is trouwens verplicht in ons land.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines
Community Expert ,
Feb 28, 2023 Feb 28, 2023

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Verkoop geen onzin, niet verplicht. Bovendien staat deze discussiegroep in Amerika, niet Nederland. Opzeggen kun je via de gewone kanalen en overigens ook gewoon als je inlogt met het account waarop jouw abonnement staat op de Creative Cloud. Zorg dat je dan natuurlijk wel opzegt in het account dat je gebruikt hebt om destijds in te loggen voor de demo.
https://creativecloud.adobe.com/
Rechtsboven staat dan de naam van je account, klik op 'Adobe Account' en vanuit daar kun je de betalingen stoppen bij 'Account beheren' Nogmaals: dat moet wel het account zijn waarop je destijds de demo of maand hebt getest/betaald. Deze info had je ook zelf kunnen vinden hoor, Google bijvoorbeeld.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines