• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • EspaƱol
      • FranƧais
      • PortuguĆŖs
  • ę—„ęœ¬čŖžć‚³ćƒŸćƒ„ćƒ‹ćƒ†ć‚£
    Dedicated community for Japanese speakers
  • ķ•œźµ­ ģ»¤ė®¤ė‹ˆķ‹°
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Gepuliceerde interactieve pdf wordt niet vervangen door aangepaste versie

New Here ,
Jan 10, 2023 Jan 10, 2023

Copy link to clipboard

Copied

Ik heb een InDesign-document gepubliceerd als interactieve pdf. Er zijn aanpassingen geweest, die ik heb doorgevoerd en weer gepubliceerd. Maar het gepubliceerde document wordt niet vervangen en blijft de 'oude' versie. Hoe kan ik dit oplossen?

TOPICS
Publish online

Views

247

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Jan 10, 2023 Jan 10, 2023

Copy link to clipboard

Copied

Je hebt het over een 'gepubliceerde pdf'. Gepubliceerd? Bedoel je geexporteerd en daarna op een website gezet? Of bedoel niet PDF maar eigenlijk Publish online?

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Jan 10, 2023 Jan 10, 2023

Copy link to clipboard

Copied

Hallo Frans,

Ik bedoel Publish Online...

Met hartelijke groet,

Henriƫtte
USEcc

mob +31 (0)6 55 62 98 54





www.usecreative.com

kvk 23082403

De inhoud van dit e-mailbericht en van de eventuele meegezonden bestanden is strikt vertrouwelijk en uitsluitend bestemd voor de geadresseerde.
Het is anderen niet toegestaan de informatie te gebruiken, te veranderen of verder te verspreiden. Vanwege de elektronische verzending kunnen aan het bericht geen rechten worden ontleend.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Jan 10, 2023 Jan 10, 2023

Copy link to clipboard

Copied

Geen telefoonnummers en kvk enz delen! 
Moderator: can you edit out private data in the post? Thanks

 

Let op dat je de optie 'vervang vorig document/versie'' aanvinkt bij het exporteren naar PO, anders blijft de oude versie behouden en creĆ«er je een nieuwe link šŸ˜‰

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Jan 10, 2023 Jan 10, 2023

Copy link to clipboard

Copied

Dat heb ik aangevinkt, maar het bestand wordt niet vervangen door de nieuwe publicatie. Omdat de hyperlink gebruikt wordt door mijn klant, wil ik het liever niet opnieuw publiceren. Kan het te maken hebben met cookies? Het is een inderactief document en de aanpassing staat in een pop-up. Als ik de weeragve met de aangepast pop-up in beeld ververs dan spring de wergave weer naar de 1e pagina van de publicatie.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Jan 10, 2023 Jan 10, 2023

Copy link to clipboard

Copied

Misschien even de cache legen van de browser denk ik šŸ˜‰

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Jan 10, 2023 Jan 10, 2023

Copy link to clipboard

Copied

Heb ik ook geprobeerd, helpt niet. Ook via een incognitovenster geprobeerd, helpt ook niet...

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Jan 10, 2023 Jan 10, 2023

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Als je zeker weet dat je het vervangt ipv een nieuwe link maakt, je browsercache is geleegd en de de voorvertoning in het epub preview venster in InDesign wel de wijziging laat zien als je test... heb ik helaas geen idee wat er gebeurt...

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines