Copy link to clipboard
Copied
Ik heb een InDesign-document gepubliceerd als interactieve pdf. Er zijn aanpassingen geweest, die ik heb doorgevoerd en weer gepubliceerd. Maar het gepubliceerde document wordt niet vervangen en blijft de 'oude' versie. Hoe kan ik dit oplossen?
Copy link to clipboard
Copied
Je hebt het over een 'gepubliceerde pdf'. Gepubliceerd? Bedoel je geexporteerd en daarna op een website gezet? Of bedoel niet PDF maar eigenlijk Publish online?
Copy link to clipboard
Copied
Copy link to clipboard
Copied
Geen telefoonnummers en kvk enz delen!
Moderator: can you edit out private data in the post? Thanks
Let op dat je de optie 'vervang vorig document/versie'' aanvinkt bij het exporteren naar PO, anders blijft de oude versie behouden en creëer je een nieuwe link 😉
Copy link to clipboard
Copied
Dat heb ik aangevinkt, maar het bestand wordt niet vervangen door de nieuwe publicatie. Omdat de hyperlink gebruikt wordt door mijn klant, wil ik het liever niet opnieuw publiceren. Kan het te maken hebben met cookies? Het is een inderactief document en de aanpassing staat in een pop-up. Als ik de weeragve met de aangepast pop-up in beeld ververs dan spring de wergave weer naar de 1e pagina van de publicatie.
Copy link to clipboard
Copied
Misschien even de cache legen van de browser denk ik 😉
Copy link to clipboard
Copied
Heb ik ook geprobeerd, helpt niet. Ook via een incognitovenster geprobeerd, helpt ook niet...
Copy link to clipboard
Copied
Als je zeker weet dat je het vervangt ipv een nieuwe link maakt, je browsercache is geleegd en de de voorvertoning in het epub preview venster in InDesign wel de wijziging laat zien als je test... heb ik helaas geen idee wat er gebeurt...