• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Comment Partager une bibliotheque avec un client

New Here ,
Apr 22, 2021 Apr 22, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour à tous !

Voila, je travaille sur Indesign 2021.

Je crée chaque mois un catalogue pour une enseigne.

Pour gagner du temps et éviter des envoies par e-mails au compte goutte de la part des différents chefs de rayon, il m'a semblé pertinent de créer des bibliothèques (une par rayon) et de donner un accès via une invitation à chaque chef de rayon. 

 

Le petit souci c'est qu'après avoir reçu le lien et créer un compte adobe, les personnes ne voient pas le contenu de mes bibliothèques. Ai-je raté une étape ? Pourquoi ne voient-ils pas le contenu des bibliothèques pour lesquels je leur ai donné des droits d'édition et modification svp ? 

 

2e question si vous me le permettez... Ces collaborateurs peuvent ils alimenter la bibliothèque de photos (upload) pour me permettre de travailler directement avec sur indesign plutot que de me les envoyer par wetransfer ? 

 

Je n'utilisais pas cette fonction auparavant et vous prie de m'excuser d'avance pour cette ignorance.

 

Help !!!!  Bien cordialement

TOPICS
How to , Print

Views

96

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Apr 23, 2021 Apr 23, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Hi there,

 

Thanks for reaching out. Here is the link with complete details about Collaborating on Creative Cloud Libraries and folders.

 

Answer to your second qustion is "Yes". Collaborators can view, edit, rename, move, or delete contents of the shared folder if they've been granted the necessary access rights and permissions.

 

Regards,

Srishti

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Apr 24, 2021 Apr 24, 2021

Copy link to clipboard

Copied

LATEST
Hello, I thank you very much for your answer.

Thanks to you i will earn a lot of time.

Best regards

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines