Highlighted

InDesgin colour swatches

Community Beginner ,
Oct 19, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Na de laatste update van Indesign zijn mijn kleurstalen niet meer goed te zien.

Als ik een nieuwe kleur wil aanmaken dan zie ik dit onderstaande venster en kan ik geen CMYK kleur aanmaken. Alles staat ook in elkaar geschoven, heeft iemand dit eerder aan de hand gehad?

I deleted and reinstalled my InDesign app, now everything works in the color swatches again.
Thanks Mike for your support.
TOPICS
Bug, How to

Views

24

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

InDesgin colour swatches

Community Beginner ,
Oct 19, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Na de laatste update van Indesign zijn mijn kleurstalen niet meer goed te zien.

Als ik een nieuwe kleur wil aanmaken dan zie ik dit onderstaande venster en kan ik geen CMYK kleur aanmaken. Alles staat ook in elkaar geschoven, heeft iemand dit eerder aan de hand gehad?

I deleted and reinstalled my InDesign app, now everything works in the color swatches again.
TOPICS
Bug, How to

Views

25

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Oct 19, 2020 0
Adobe Community Professional ,
Oct 19, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Have you experimented with resetting preferences? Notice the *featured* at the top of the list to help you troubleshoot?

Mike Witherell

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Oct 19, 2020 0
Community Beginner ,
Oct 19, 2020

Copy link to clipboard

Copied

No I haven’t. Suddenly it appeared like this.

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Oct 19, 2020 0
Community Beginner ,
Oct 19, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Oct 19, 2020 0