Publish Online Document Not Found

Community Beginner ,
Nov 25, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Sent out a docment to a team using Publish Online. Now it I'm getting a Document Not Found web page. I then went to check all my other Publish online documents and have the same error. HELP! Deadline to send this out is today.  

Hi all,

Sorry about the inconvenience caused due to this outage. Our services are up and running again. Please feel free to reach out if you run into any other questions or issues in the future, we'd be happy to help.

Regards,

Srishti

TOPICS
Bug, Publish online

Views

177

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

Publish Online Document Not Found

Community Beginner ,
Nov 25, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Sent out a docment to a team using Publish Online. Now it I'm getting a Document Not Found web page. I then went to check all my other Publish online documents and have the same error. HELP! Deadline to send this out is today.  

Hi all,

Sorry about the inconvenience caused due to this outage. Our services are up and running again. Please feel free to reach out if you run into any other questions or issues in the future, we'd be happy to help.

Regards,

Srishti

TOPICS
Bug, Publish online

Views

178

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Nov 25, 2020 1
New Here ,
Nov 25, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour,

Je n'arrive plus depuis 1/2 heure à publier avec "Publich Online" sur Indd. J'ai publié plusieurs fois depuis ce matin et maintenant j'ai le message suivant : "Vous ne pouvez pas utiliser cette fonctionnalité pour le moment. veuillez vérifiier votre connectivité réseau".

Hors, mon réseau fonctionne parfaitement bien. Adobe rencontre peut-être un problème en ce moment ?

Pouvez-vous me renseigner ou m'aider sur ce problème.

Merci

Pascal

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Nov 25, 2020 0
New Here ,
Nov 25, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour,
Mêmes soucis de mon côté l'option Publish online inaccessible. Projet à présenter demain au client j'espère que ce sera résolu. J'ai l'impression que ce sont les serveurs Adobe qui ont un souci et non nos réseaux.
Sylvain

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Nov 25, 2020 0
Contributor ,
Nov 25, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Pascal, et pouvez-vous ouvrir le site https://indd.adobe.com/dashboard ?

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Nov 25, 2020 0
New Here ,
Nov 25, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Merci pour vos retours… Super de pouvoir discuter de nos petits problèmes (ce matin j'étais avec apple pour un problème USB en panne. J'ai des tuyaux si besoin) 
Effectivement "https://indd.adobe.com/dashboard" ne fonctionne pas plus

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Nov 25, 2020 0
Contributor ,
Nov 25, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Pascal, le même problème a été signalé par d'autres utilisateurs dans une autre discussion. Il semble qu'il s'agisse d'un problème général temporaire du serveur.

https://community.adobe.com/t5/indesign/publish-online-document-not-found/m-p/11625175?page=1#M40517...

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Nov 25, 2020 0
New Here ,
Nov 25, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Ok merci pour l'info, il faut juste être patient… En même temps, il est certain que l'offre est alléchante, il doit y avoir un max de fichiers sur les serveurs d'Adobe. A ce sujet, s'avez vous comment supprimer d'anciennes publications ?

Portez-vous bien et encore super de pouvoir converser du fond mon bureau seul face à mon ENORME petit problème.

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Nov 25, 2020 0
New Here ,
Nov 25, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Same here. It was still working this morning. The upload prompts with a warning that I should check MY internet connection. Rather cheeky.

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Nov 25, 2020 0
New Here ,
Nov 25, 2020

Copy link to clipboard

Copied

yes same here. I sent out a newsletter with a link to my published doc and it says Doument not Found. 

When I try to publish online now it says "You cannot use this feature right now. please check your network connectivity."

I am on InDesign 16 and 2 days ago I upgraded to macOS Big Sur. This problem started then. Publish online did not work at all and in fact the program just quit every time. I had to ask a colleague to publish my doc from their mac which is still Catalina.

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Nov 25, 2020 0
New Here ,
Nov 25, 2020

Copy link to clipboard

Copied

I've got the same problem. I can't publish a new document either - It was working fine this morning

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Nov 25, 2020 0
Contributor ,
Nov 25, 2020

Copy link to clipboard

Copied

There seems to be some temporary problem with the servers.

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Nov 25, 2020 0
New Here ,
Nov 25, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Same here, presentation to the client tomorrow. Finger crossed !

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Nov 25, 2020 0
Community Beginner ,
Nov 25, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Oh lucky you! mine was expected 40min. ago...

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Nov 25, 2020 0