Welcome Dialog

Welcome to the Community!

We have a brand new look! Take a tour with us and explore the latest updates on Adobe Support Community.

Bugs LR Classic incessants sur un iMac de moins d'un an... Insupportables

New Here ,
Jun 19, 2021 Jun 19, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour à tous

cela devient invivable. Réellement. Je suis sur un iMac de 8 mois. 27 pouces, de la RAM (32 Go) et tout ce qui devrait en faire un très bon appareil pour faire tourner Lightroom.

Malgré tous mes efforts (financiers !!) pour avoir du bon matériel je passe mon temps à observer le fameux "sablier Apple" (la roue multicolore qui tourne pour faire attendre) et les messages m'indiquant que LR a beugué et va fermer. C'est INSUPPORTABLE.

Aujorud'hui nouveauté ! Le catalogue n'est pas réparable et je dois utiliser une version de sauvegarde. Jen ai une qui a quelques jours, mais je vais perdre les transformations et le travail sur les 2 derniers shootings réalisés depuis.

Je trouve cette application INSTABLE et très frustrante...

D'autres ont ce souci ?

TOPICS
Bug, Crash or freeze, Mac, Performance, Problem or error

Views

92

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
LEGEND ,
Jun 19, 2021 Jun 19, 2021

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

We are not Adobe in this forum, we're just Lightroom Classic users. We can't change the way the software operates. You might want to express your concerns in the feedback forum at https://feedback.photoshop.com/photoshop_family/categories/photoshop_family_photoshop_lightroom

We might be able to offer you ideas that can improve the performance of your Lightroom Classic. Please provide the following basic information:

Adobe Forum.png

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines