• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Disques dur de sauvegarde invisible dans Ligthroom

New Here ,
Feb 09, 2023 Feb 09, 2023

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour à tous,

Sur Ligthroom 12.1 en mode "bibliothèque" et dans l'onglet ""dossiers" je ne vois pas  mes disques de sauvegarde branchés. Ils sont visibles sur mon bureu, dans l'explorateur "finder", mais rien sur Ligtroom.

Je ne vois que le disque dur de mon disque principal.

Il doit y avoir un paramétrage à faire sur Ligthrom, mais ou ???

Merci pour votre aide

TOPICS
macOS

Views

141

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Feb 09, 2023 Feb 09, 2023

Copy link to clipboard

Copied

Lightroom Classic is not a file browser. Therefore, the only disks listed in the 'Folders' Panel are those that contain photos that have been imported into Lightroom Classic.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Feb 09, 2023 Feb 09, 2023

Copy link to clipboard

Copied

Merci beaucoup pour votre réponse, Mes photos sont dans Lightroom. Simplement je ne vois pas ces disque dans "dossiers" alors que "il me semble" naviguer dans le disque dur que je souhaite (à condition qu'ils soit visible sur ma machine)

Thank you very much for your answer, My photos are in Lightroom. I simply do not see these disks in "folders" while "it seems to me" to navigate in the hard disk that I want (provided that they are visible on my machine) Google translate

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Oct 28, 2023 Oct 28, 2023

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

bonjour meme probleme que vous et je ne trouve pas de reponsse  

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines