Welcome Dialog

Welcome to the Community!

We have a brand new look! Take a tour with us and explore the latest updates on Adobe Support Community.

Imagem diferente na biblioteca e no modo revelação.

New Here ,
Jan 07, 2021 Jan 07, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Gostaria de saber, se alguém pode me ajudar com essa questão. Minhas fotos estão ficando diferente no modos Biblioteca e Revelação. No modo Biblioteca, aparece como sempre apareceu, da mesma forma quando abro uma edição no Photoshop, porém no modo Revelação, parece que a foto ganhou uma nitidez em excesso, fica muito diferente. É como se no modo Revelação, ela tivesse ganhado uma edição nos níveis de nitidez. Me ajudem por favor! Desde já agradeço.

TOPICS
Bug, How to, Performance, Presets or profiles, Windows

Views

91

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Community Professional ,
Jan 07, 2021 Jan 07, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Mac or Windows? Which version of the OS?

Which exact NUMBER version of Lightroom? (No such thing as "lastest".)

Which exact NUMBER version of Photoshop? (No such thing as "lastest".)

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Jan 09, 2021 Jan 09, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Windows 10 Versão 2004

Lightroom Classic Versão 10.1

Photoshop Versão 22.1.0

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines
New Here ,
Oct 27, 2021 Oct 27, 2021

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

tive o mesmo problema , resolvi desativando o uso do processador grafico . em preferencias . O problema está na configuração da placa de video que está dando essa nitidez extra.

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines