Lightroom 6 (2015) neu installieren

New Here ,
Mar 01, 2022 Mar 01, 2022

Copy link to clipboard

Copied

Hallo, ich habe auf einem alten Mac Book die LR Version 6 (aus 2015) installiert und auch registiert. Nun möchte ich diese Version auf meinem neuen MAC BOOK pro installieren / übernehmen. Daten, Kataloge o.ä. möchte ich nicht übernehmen. Es geht nur um das Programm / die Anwendung. Über TimeMaschine komme ich auch nicht weiter. Gibt es irgendeine Möglichkeit die Anwendung zu übertragen/ zu installieren? Im Donwload-Center komme ich natürlich auch nicht weiter, da ich die Meldung bekomme, dass die Anwendung nicht mehr zur Verfügung steht. Besten Dank vorab

TOPICS
Cross-app workflows , macOS

Views

46

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Mar 01, 2022 Mar 01, 2022

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Lightroom 6 applications has a 32 bit installer and will not install on macOS Catalina, Big Sur or Monterey. The best option is to upgrade to Lightroom Classic which is available via the Adobe Photography Plan.

Regards, Denis: iMac mid-2015, 5K 27”, GPU 2GB, Ram 24GB, HDD 3TB, macOS 11.6.8,; LrC 11.5, Lr 5.5, Ps 23.5.1, ACR 14.5,; Camera OM-D E-M1.

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines