• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Mise à jour et loupedeck

New Here ,
Dec 10, 2021 Dec 10, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour!

Depuis la dernière mise à jour de Lightroom, mon loupedeck n'est pas utilisable dès que j'ouvre un filtre... Normalement, il n'y avait que la vibrance qui ne marchait pas, parce qu'est un paramètre qui s'exécute sur toute la photo, mais là, dès que je suis dans un filtre, et que je tourne un bouton, ça agit sur toute l'image, et non au sein du filtre...Autant dire que je dois du coup faire tous mes réglages fins à la souris, et que mon loupedeck+, que j'adore, ne me sert quasiment à rien...

Une idée comment remédier à ça?

Merci d'avance!

Emilie

TOPICS
Windows

Views

221

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
LEGEND ,
Dec 10, 2021 Dec 10, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Have you looked for a newer plugin, newer Loupedeck software?

 

https://support.loupedeck.com/lightroom11

 

In LrC, bring up your plug-in manager, look at the Loupdeck plug-in, perhaps a link exists to update, perhaps a link is provided for the Loupedeck webpage, hopefully in your language.

 

 

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Dec 10, 2021 Dec 10, 2021

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

I'll have a look!

Many thanks!

🙂

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines