Copy link to clipboard
Copied
estou com um problema com o Adobe lightroom Classic, quando tento exportar as imagens pra pasta de origem ele nao aparece a opçao de sobrepor os arquivos
Copy link to clipboard
Copied
Translation to English:
when I try to export the images to the source folder it does not appear the option to overlap the files
I'm afraid the wording in the translation is not really meaningful to me, what do you mean by "overlap the files"?
Copy link to clipboard
Copied
Quando tento exportar os arquivos existe a opçao de eu envia-los direto para a pasta de origem, onde eu seleciono se quero subistituir o arquivo original (no caso e o que eu quero fazer), se eu renomeio os arquivos com nomes diferentes ou cancelo a exportaçao, porem a opçao de subistituir o arquivo de destino fica apagada por algum motivo
Copy link to clipboard
Copied
I am going to guess that you do not have write permission to this folder in Windows, or that these files are locked in Windows.
Copy link to clipboard
Copied