• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Serienummer - inlogg

New Here ,
Jan 09, 2023 Jan 09, 2023

Copy link to clipboard

Copied

Hej! 

Om det finns någon med norsk, dansk eller svenska som språk får ni gärna svara mig. Engelskan blir för svår för mig med dessa termer. 

Har uppståt bekymmer här.

Jag har en produkt  registrerad från 2016 - Detta serienummer säger nu lightroom som är på min imac (2010) inte fungerar. Detta fungerade fint fram tills 2 veckor sedan. Allt är betalt, klart och jag kommer in på min nya macbook men då kommer jag inte år något av det som finns på min imac. Kan jag på ngt vänster göra så jag får det hit om jag nu inte kommer in på min imac. 

Det är en äldre dator och jag kan inte uppdatera till nya versioner då min dator inte stödjer detta. Där av blev det en bärbar denna gång. 

BEHÖVER HJÄLP! Viktigaste är att jag helt kan återspegla det på i Lightroom på min Imac till min bärbara Lightroom. 

Hänger någon med?

MVH Jennifer 

TOPICS
macOS

Views

61

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Jan 09, 2023 Jan 09, 2023

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Unfortunately, I don't speak any of the languages you mention, and you haven't mentioned the version of Lightroom you're having difficulty with. On the off chance that it's Lightroom CC 2015 (Lightroom 6), then the issue may be related to you trying to install it on a new computer and therefore excedding the maximum number of activations (two). If this is the case, then you'll need to contact Carissa Massongill via Private Message as described in answer given at https://community.adobe.com/t5/lightroom-classic-discussions/p-activation-or-deactivation-versions-o...

Dessverre snakker jeg ikke noen av språkene du nevner, og du har ikke nevnt den versjonen av Lightroom du har problemer med. På sjansen for at det er Lightroom CC 2015 (Lightroom 6), kan problemet være relatert til at du prøver å installere det på en ny datamaskin og derfor overskrider maksimalt antall aktiveringer (to). Hvis dette er tilfelle, må du kontakte Carissa Massongill via privat melding som beskrevet i svaret gitt på https://community.adobe.com/t5/lightroom-classic-discussions/p-activation-or-deactivation-versions-o...

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines