• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Impossible d'utiliser adobe classic. activation

New Here ,
Jan 28, 2021 Jan 28, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour, Adobe classic est inutilisable 9 fois sur 10. C'est vrai cauchemar. Que je le lance depuis Lrc par le racourci sur mon bureau ou par creative cloud c'est la même chose. par créative clouid la plupart du temps çà tourne pendant des heures sans qu'il puisse se coinnecter. Par le racourci il s'ouvre mais impossible d'importer quoi que ce soit 9 fois sur 10. LR par contre fonctionne mais je n'en ai rien à faire. Je ne suis pas le seul à rencontrer ce problème qui est récurant . Impossible d'avoir de l'aide en Français. Je vais contacter un servioce d'aide au consommateur Test Achat en Belkgique car il est impossible de travailler avec ce truc là. 

Views

118

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Jan 28, 2021 Jan 28, 2021

Copy link to clipboard

Copied

<moved from download&install>

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
LEGEND ,
Jan 28, 2021 Jan 28, 2021

Copy link to clipboard

Copied

LATEST
  • What is your Operating System (OS) ? (MAC or Windows)
  • What is your OS version?
  • What is your Lightroom Classic version? ( 9.4, 10.0, 10.1, 10.1.1)

 

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines