Highlighted

Je ne retrouve pas la fonction ''correction du voile''

New Here ,
Aug 08, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour,

J'ai voulu me servir de la correction du voile ce matin, et cette option n'apparait plus.
(et j'ai bien regardé dans ''effets'' puique c'est à cet endroit que cela se trouve en général.

Ma version de Lightroom CC est bien à jour, et j'ai deja utilisé cette fonctionnalité il y a une quinzaine de jours encore.2020-08-08 10_13_53-Lightroom Catalog - Adobe Photoshop Lightroom Classic - Développement.png

TOPICS
How to, Presets or profiles, Problem or error, Windows

Views

42

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

Je ne retrouve pas la fonction ''correction du voile''

New Here ,
Aug 08, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour,

J'ai voulu me servir de la correction du voile ce matin, et cette option n'apparait plus.
(et j'ai bien regardé dans ''effets'' puique c'est à cet endroit que cela se trouve en général.

Ma version de Lightroom CC est bien à jour, et j'ai deja utilisé cette fonctionnalité il y a une quinzaine de jours encore.2020-08-08 10_13_53-Lightroom Catalog - Adobe Photoshop Lightroom Classic - Développement.png

TOPICS
How to, Presets or profiles, Problem or error, Windows

Views

43

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Aug 08, 2020 0
LEGEND ,
Aug 08, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Reply deleted.

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Aug 08, 2020 0
Adobe Community Professional ,
Aug 08, 2020

Copy link to clipboard

Copied

You are using the most Current Process but you are in the Wrong panel section.

Dehaze (or Haze) is in the Basic section (Usually found at the top of the list).

2020-08-08 07_56_02-LR Classic V9 Catalog - Adobe Photoshop Lightroom Classic - Develop.png

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Aug 08, 2020 0