Highlighted

Lightroom Classic 9.3 : ERROS EM TODOS OS CATÁLAGOS

New Here ,
Aug 13, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Quero postar o quanto estou chateada após a atualização do LR, todos meus catálagos estão dando erro de arquivo. Muitos catálagos não abrem, tenho que importar novamente, perdi várias edições. Há mais de 10 dias já foram mais de 4/5 acessos remotos, resolvem na hora e depois continua dando o mesmo erro. Não consigo mais trabalhar por que todos meus catálagos dão erro ou arquivo corrompido..

{Thread title edited by moderator}

Topics

Bug, Import and export, Problem or error

Views

35

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

Lightroom Classic 9.3 : ERROS EM TODOS OS CATÁLAGOS

New Here ,
Aug 13, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Quero postar o quanto estou chateada após a atualização do LR, todos meus catálagos estão dando erro de arquivo. Muitos catálagos não abrem, tenho que importar novamente, perdi várias edições. Há mais de 10 dias já foram mais de 4/5 acessos remotos, resolvem na hora e depois continua dando o mesmo erro. Não consigo mais trabalhar por que todos meus catálagos dão erro ou arquivo corrompido..

{Thread title edited by moderator}

Topics

Bug, Import and export, Problem or error

Views

36

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Adobe Employee ,
Aug 13, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Hi,

We're sorry about the trouble with your Lightroom Classic catalogs. Would you mind telling us which operating system are you working on? Are the catalogs saved on an external drive or the internal storage of your computer?

You can try creating a new catalog and importing the images from the old catalogs to check if that helps. Please check: https://helpx.adobe.com/lightroom-classic/kb/catalog-faq-lightroom.html#HowdoImergetwocatalogsorimpo...

Let us know if it helps!

Regards,

Nikunj

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
LEGEND ,
Aug 13, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Try making a new copy of the catalog from a recent backup, and put this new copy on a different disk and see if it opens.

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
LEGEND ,
Aug 13, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Maybe a translation issue

Há mais de 10 dias já foram mais de 4/5 acessos remotos

More than 10 days ago were already more than 4/5 remote accesses

can you expand/explain that sentence?

Just another Adobe customer; My Sys; APP: LRC 9.4, PS 21.2.1; CMP: WIN WS 16GB OS 10 v1909 (18363), mid 2015 MBPr 15” 16GB MACOS 10.15.6; 4K EXT DSPY; CAM: Canon 5D Mk III, Fuji X-T3

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...