Welcome Dialog

Welcome to the Community!

We have a brand new look! Take a tour with us and explore the latest updates on Adobe Support Community.

Dúvida urgente

New Here ,
Jun 08, 2021 Jun 08, 2021

Copy link to clipboard

Copied

eu fiz um álbum com algumas fotos de umas clientes e compartilhei para elas, depois eu quis fechar o link e coloquei só para convidados, Mas depois quando fui abrir o link para elas novamente sem querer eu cliquei na frase " somente fotos compartilhas " e o álbum sumiu. O que eu faço para desfazer isso? Ou como acho o álbum?

TOPICS
FAQ, Mobile

Views

41

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Jun 09, 2021 Jun 09, 2021

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

When you open up the Share Panel- >Photos you will see your album there. In case you want to have this listed again under your "Album", just open up the 3-dot menu and choose "Show in Albums". See the highlighted areas form the attached screenshot. Hope this helps.  Guido/ Lr Mobile QE

google-translate:
Quando você abre o Painel de Compartilhamento-> Fotos, você verá seu álbum lá. Caso você queira que isso seja listado novamente em seu "Álbum", basta abrir o menu de 3 pontos e escolher "Mostrar nos Álbuns". Veja as áreas destacadas da imagem em anexo. Espero que isto ajude. Guido / Lr Mobile QE

IMG_0314.PNG

Hope this helps.

Guido

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines