Exporter un présent Lightroom

New Here ,
Oct 25, 2021 Oct 25, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour à tous 

j'ai acheté des présents Lightroom que je n'arriva pas à enregistrer sur mon application car quand j'appuie sur partager pour sélectionner Lightroom pour ouvrir le présent dedans l'application ne m'est pas proposée . J'ai tout essayé mais je n'arrive pas à la faire réapparaître dans mes options de partage. Si qqn peut m'aider ce serait adorable .

clotilde

B853748E-ED3E-46FB-AE32-48C9132CA3A7.jpeg

TOPICS
macOS

Views

64

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Oct 26, 2021 Oct 26, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Hi there,We are sorry for the trouble experienced with Lightroom. Would you mind sharing the Lightroom version you are using? Are you seeing any problem while importing the presets ? From where did you buy the Lightroom gifts from? Happy to help, just need more info.

Check out this article and let us know if that helps: https://helpx.adobe.com/lightroom-cc/kb/faq-install-presets-profiles.html

Thanks,

Ranjisha 

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Oct 27, 2021 Oct 27, 2021

Copy link to clipboard

Copied

LATEST
Bonjour merci beaucoup
J’utilise la dernière version de Lightroom sur mobile (j’ai l’iPhone 11) d’habitude ça marche toujours (j’ai déjà commandé chez ce photographe) mais cette fois ci l’application ne m’est pas proposée quand je veux partager le preset pour l’ouvrir dans Lightroom.
Merci beaucoup
Et quand j’essaye d’importer les fichiers depuis Lightroom je n’ai pas accès aux téléchargements donc aux presets
Merci de votre aide ☺️

Téléchargez Outlook pour iOS

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines
Adobe Community Professional ,
Oct 26, 2021 Oct 26, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Have you tried going into the app first and importing the files? 
You should then be able to Create Preset from the applied settings the provider has used.

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines