• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers

Pérdida de fotos

New Here ,
Jul 25, 2022 Jul 25, 2022

Copy link to clipboard

Copied

Hola, el día sábado estaba trabajando en Adobe LR común y corriente sin ningún problema en la cuenta de la empresa que me contrató. Volví al computador el día lunes y me encuentro con la sorpresa de que mi sesión se cerró sin razón alguna, no recordé la contraseña así que la restablecía de la forma habitual.

Cuando volví a ingresar a LR, veo que todas las 4.500 fotos que tenía (Todas las fotos siempre estuvieron en copia con la nube) se perdieron todas y la cuenta está en absolutamente cero, al igual las librerías de PS y AI, se perdió todo de todo.

El punto es que no entiendo por qué pasó esto, si es la misma cuenta con la que siempre se ha trabajado, se supone que al momento de ingresar, mis archivos deben aparecer ahí sin ningún problema, lo único que hice fue restablecer la contraseña, pero ésto mismo lo he hecho con otra cuenta (una cuenta personal) y mis archivos siempre han estado ahí.

He intentado sincronizar, mirar ajustes, todas las soluciones posibles y no hay opción alguna que me devuelva mis archivos.

TOPICS
Windows

Views

26

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,

Copy link to clipboard

Copied

It looks like your school has migrated your account as described here -- https://helpx.adobe.com/enterprise/using/migrate-assets-to-enterprise-account.html

I would have expected all of your photos to move to the new account, but they did not.  We will look into whether that was requested.  Please also talk to your school about their intent.

In the meantime, you should still be able to login with your personal account ID (you should be given this option at login).  If you do that, you should see your photos there.  Let us know if you are able to do that.

Will let you get back to you shortly with more information.

Regards,

Peter

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

I have confirmed that your photos were purposely not migrated.  As mentioned, please confirm that you still can log in and access with your Personal Account ID.   Please work with your school or business if you have any questions around the migration.

Regards,

Peter

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines