Abbonamento mobile e desktop

Nov 13, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Ciao a tutti!

pago già 5€ al mese per Lightroom, ho attivato l'abbonamento da mobile, ora mi trovo a scaricarlo nuovamente per desktop e la domanda è, oltre ai 5 per mobile dovrei spendere altri soldi mensilmente per avere abilitato anche il desktop? 

You don’t need two subscriptions. You must first cancel the in-app purchase. You can then get mobile & desktop subscription for one price.  

TOPICS
FAQ, How to

Views

131

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

Abbonamento mobile e desktop

Nov 13, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Ciao a tutti!

pago già 5€ al mese per Lightroom, ho attivato l'abbonamento da mobile, ora mi trovo a scaricarlo nuovamente per desktop e la domanda è, oltre ai 5 per mobile dovrei spendere altri soldi mensilmente per avere abilitato anche il desktop? 

You don’t need two subscriptions. You must first cancel the in-app purchase. You can then get mobile & desktop subscription for one price.  

TOPICS
FAQ, How to

Views

132

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Nov 13, 2019 0
LEGEND ,
Nov 14, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Nov 14, 2019 1