Highlighted

Alle Bilddateien umbenannt

New Here ,
Nov 14, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Ich habe die Festplatte mit meinen gesamten Bilddateien versehentlich formatiert, konnte die Dateien aber über ein Rescue-Programm wieder herstellen. Leider sind dadurch alle Dateien umbenannt worden, so dass mein Lightroom Katalog die Bilder aus der nicht mehr zuordnen kann. Gibt es eine Möglichkeit, hier eine automatische Verknüpfung herzustellen? Sind leider 45.000 Fotos, so dass der manuelle Weg ausscheidet!

TOPICS
Crash or freeze, How to, Mac, Problem or error, Sync

Views

128

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

Alle Bilddateien umbenannt

New Here ,
Nov 14, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Ich habe die Festplatte mit meinen gesamten Bilddateien versehentlich formatiert, konnte die Dateien aber über ein Rescue-Programm wieder herstellen. Leider sind dadurch alle Dateien umbenannt worden, so dass mein Lightroom Katalog die Bilder aus der nicht mehr zuordnen kann. Gibt es eine Möglichkeit, hier eine automatische Verknüpfung herzustellen? Sind leider 45.000 Fotos, so dass der manuelle Weg ausscheidet!

TOPICS
Crash or freeze, How to, Mac, Problem or error, Sync

Views

129

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Nov 14, 2019 0
WobertC LATEST
Adobe Community Professional ,
Nov 14, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Sadly, No. Start again.

If you had backups of the files with their original names in the same folder structure, and a working copy of the catalog- that would allow you to resurrect your library.

A lesson learned. Sorry.

Regards. My System: Lr-Classic 10.0, Photoshop 22.0, Lightroom 4.0, Windows-10. Nikon DSLR.

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Nov 14, 2019 0