Highlighted

E-Mail Albumfreigabe ohne Adobe Account?

New Here ,
Jan 08, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Wie kann ich über eine E-Mail Einladung das Album freigeben, ohne das der E-Mail Empfänger sich bei Adobe einen Account erstellen muss um in das Album einzuloggen und anzuschauen. Ich möchte aber nicht das Album als einen Link(URL)für Alle sichtbar freigegeben, nur den E-Mail Empfänger.

Danke für die Antwort im Vorausk.

Mit freundlichen Grüßen 

Tilo Männchen 

Adobe Community Professional
Correct answer by selondon | Adobe Community Professional

You cannot.

With an invite, the recipient requires and Adobe account / a log in. You can only set the link to anyone can view (well anyone you provide the link to that is) if the recipient does not want to log in

Topics

How to

Views

88

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

E-Mail Albumfreigabe ohne Adobe Account?

New Here ,
Jan 08, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Wie kann ich über eine E-Mail Einladung das Album freigeben, ohne das der E-Mail Empfänger sich bei Adobe einen Account erstellen muss um in das Album einzuloggen und anzuschauen. Ich möchte aber nicht das Album als einen Link(URL)für Alle sichtbar freigegeben, nur den E-Mail Empfänger.

Danke für die Antwort im Vorausk.

Mit freundlichen Grüßen 

Tilo Männchen 

Adobe Community Professional
Correct answer by selondon | Adobe Community Professional

You cannot.

With an invite, the recipient requires and Adobe account / a log in. You can only set the link to anyone can view (well anyone you provide the link to that is) if the recipient does not want to log in

Topics

How to

Views

89

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Adobe Community Professional ,
Jan 08, 2020

Copy link to clipboard

Copied

You cannot.

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...