Highlighted

Lightroom NAS issue

New Here ,
Feb 14, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Hallo,hätte mal ne frage,habe mir eine Synology NAS Festplatte zu Hause installiert,sobald ich ein Lightroom ordner von meinem MacBook auf die NAS speichern tue dann lässt er sich nicht mehr öffnen ,kann mir jemand diesbezüglich helfen.danke

(Title edited by Moderator to help future searches)

(Moved from Lightroom CC Mobile Forum to Lightroom CC Cloud Forum by Moderator)

Views

187

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

Lightroom NAS issue

New Here ,
Feb 14, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Hallo,hätte mal ne frage,habe mir eine Synology NAS Festplatte zu Hause installiert,sobald ich ein Lightroom ordner von meinem MacBook auf die NAS speichern tue dann lässt er sich nicht mehr öffnen ,kann mir jemand diesbezüglich helfen.danke

(Title edited by Moderator to help future searches)

(Moved from Lightroom CC Mobile Forum to Lightroom CC Cloud Forum by Moderator)

Views

188

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Adobe Community Professional ,
Feb 14, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Are you using the newer Lightroom CC (Cloud Based), or the traditional Lightroom Classic (Folder Based)?

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
New Here ,
Feb 14, 2019

Copy link to clipboard

Copied

I Using the newer Lightroom cc(cloud)

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...