Highlighted

Presets non synchro

New Here ,
Feb 25, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour,

je solicite votre aide car comme l’indique le titre, mes presets Mac ne sont pas dispo sur mon iPhone.

Et j’aimerai savoir faire comment dois-je faire pour régler ce problème.

Cordialement,

Views

97

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

Presets non synchro

New Here ,
Feb 25, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour,

je solicite votre aide car comme l’indique le titre, mes presets Mac ne sont pas dispo sur mon iPhone.

Et j’aimerai savoir faire comment dois-je faire pour régler ce problème.

Cordialement,

Views

98

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Feb 25, 2019 0
Adobe Employee ,
Feb 26, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Hi Lightyx,

Sorry that your presets in Lightroom mobile on your iPhone are missing. Could you please let us know the version of Lightroom you're using on your desktop?

Also, are you missing all of the user presets? Where exactly in the Lightroom CC mobile app are you looking for presets? This discussion might be of some help: Lightroom CC Mobile: Presets gone | Photoshop Family Customer Community

Thanks,

Akash

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Feb 26, 2019 0
New Here ,
Feb 26, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour,

J’ai la dernière version disponible.

Je regarde les presets sur mon téléphone ici :

Cordialement,

QUILICHINI Jean-Baptiste

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Feb 26, 2019 0
New Here ,
Feb 28, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Bonsoir,

Je n’ai toujours aucune réponse d’utile.

Je suis sur les dernières mise a jour, comment se fait-il qu’en je n’ai pas mes presets sur le téléphone ?

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Feb 28, 2019 0
Adobe Employee ,
Mar 01, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Please check that sync is enabled on both your desktop and Lightroom mobile app.

Image result for LIGHTROOM CC mobile app sync paused Image result for LIGHTROOM CC mobile app sync paused

~Akash

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Mar 01, 2019 0
Lightyx LATEST
New Here ,
Mar 07, 2019

Copy link to clipboard

Copied

La solution est d’ajouter les presets sur Lightroom CC, et ensuite ils seront sur le téléphone. Tout simplement.

Merci à vous quand même

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Mar 07, 2019 0