• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
Locked
0

Certains fichiers sur le serveur sont peut-être manquants ou incorrects.

New Here ,
May 30, 2018 May 30, 2018

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour,

Depuis mon passage sur Muse 2018, tous mes sites, quand je les modifie affichent après chargement : Certains fichiers sur le serveur sont peut-être manquants ou incorrects. Videz le cache du navigateur et réessayez. Si le problème persiste, contactez le créateur du site.

J'ai fait toutes les corrections proposées par Adobe sur la page suivante : Certains fichiers sur le serveur risquent d’être incorrects ou manquants

Mais rien n'y fait. J'avais déjà eu ce genre de soucis sur des versions antérieures de Muse et, à chaque fois, j'avais résolu le problème. Mais là je bloque et je désespère ! Merci de votre aide.

Cordialement

Views

315

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines

correct answers 1 Correct answer

May 30, 2018 May 30, 2018

Hey Francois,

Most of this issues would resolve by emptying all the files from server and then re-uploading the site.

Please try this last and let me know so I can investigate further.

Regards!

Ankush

Votes

Translate

Translate
May 30, 2018 May 30, 2018

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Hey Francois,

Most of this issues would resolve by emptying all the files from server and then re-uploading the site.

Please try this last and let me know so I can investigate further.

Regards!

Ankush

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines