Highlighted

Mijn contact formulier werkt niet meer door php update

New Here ,
Feb 11, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Beste mensen,

Door een update van php bij een provider van een klant van mij doen de formulieren het niet meer. Het blijkt dat die alleen werken met php 5.3 of lager?? Heeft iemand hier een oplossing voor. Kan je ook ergens andere formulieren vandaan halen die wel werken met php 7?

gr Annemieke

Adobe Community Professional
Correct answer by Nancy OShea | Adobe Community Professional

Muse scripts don't work with PHP 7.

Replace your current form and script with an embedded form from Wufoo.com.   Their forms are processed by their servers, not yours.

Views

187

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

Mijn contact formulier werkt niet meer door php update

New Here ,
Feb 11, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Beste mensen,

Door een update van php bij een provider van een klant van mij doen de formulieren het niet meer. Het blijkt dat die alleen werken met php 5.3 of lager?? Heeft iemand hier een oplossing voor. Kan je ook ergens andere formulieren vandaan halen die wel werken met php 7?

gr Annemieke

Adobe Community Professional
Correct answer by Nancy OShea | Adobe Community Professional

Replace your current form and script with an embedded form from Wufoo.com.   Their forms are processed by their servers, not yours.

Views

188

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Feb 11, 2019 0
Adobe Community Professional ,
Feb 14, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Nancy O'Shea, ACP
Alt-Web.com

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Feb 14, 2019 0