• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

New versions beta 25.12 bug

New Here ,
Jul 13, 2024 Jul 13, 2024

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour, PS s'est mis a jour seul, je rencontre plusieurs bug : je ne peux plus changer le mode de fusion de mon calque (de "normal" à "lumiere tamisee" par exemple), ou encore enregistrer ma photo en format "web herite", ou encore utiliser le pinceau densite + ou - soit disant "impossible d'utiliser l'outil densite + car les images 32 bits par couche ne sont pas prises en charge (convertir l'image en 8 ou 16 bits par couche pour l'edition)" en messqge d'erreur. Tout fonctionnait tres bien hier soir .... 

Je vous remercie

Views

352

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,

Copy link to clipboard

Copied

@St-Orens38585128ioui it's best to report issues with the beta version on the Photoshop Beta forum

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Hi , I've moved your post from the Photoshop forum to the separate Photoshop Beta forum where you are more likely to responses relevant to your issue.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines