Copy link to clipboard
Copied
Desde la última actualización de Photoshop Beta v.25.12 - 24.07.2024 - el programa parece no entender bien los prompts. Antes generaba objetos de forma muy coherente con el prompt, los colores de la imagen y la luz. Hoy genera cualquier cosa, aunque no en todas las ocasiones. Por ejemplo, pido una cresta de olas que rompe contra la playa y me da un mar plano que lame suavemente la arena. Pido unos pequeños guijarros blancos sobre la arena y me da unas grandes piedras porosas (y feas, no realistas). Pido una piedra y me da un pájaro! Esto antes no pasaba. Uso Photoshop en inglés y mis prompts son en inglés pero creo que el problema no es el idioma. No sé si tiene que ver con la actualización o con algo relacionado con mi ordenador. Mi tarjeta gráfica ya no es compatible pero tampoco lo era antes de la última actualización. A lo mejor solo es un fallo temporal pero informo, por si acaso. Gracias.
It could be any number of things.
Check your available disk space to make sure you have at least 50 GB free scratch disk
If you're on Wifi make sure its 5 ghz and not dual band or 2.4
Try running Firefly on your browser and see if you can complete a prompt...
Copy link to clipboard
Copied
@Ersi Marina having your GPU no longer supported puts you at a disadvantage to be sure - try the same prompt on Firefly.adobe.com and compare the results.
Copy link to clipboard
Copied
Hello, thank you. I know, the GPU is a problem but I'll be buying a new computer next month. I use Firefly daily -in fact, I was using it when your message came in- and it works wonderfully. Could it be a cache memory problem or something like that? I'm not a tech wiz unfortunately.
Copy link to clipboard
Copied
It could be any number of things.
Check your available disk space to make sure you have at least 50 GB free scratch disk
If you're on Wifi make sure its 5 ghz and not dual band or 2.4
Try running Firefly on your browser and see if you can complete a prompt...
Copy link to clipboard
Copied
Over 150 GB free disk space.
I'm on unlimited data, 4G for the time being.
Firefly completes very complicated prompts with varied reference images. I'm delighted with it!
Thanks again.