• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
1

P: Mobile: Police Gilbert Color sur iPad, la saisie n'affiche pas les couleurs

Enthusiast ,
May 04, 2020 May 04, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Je viens de tester avec la Police Gilbert Color....

Saisie dans PS 21.1.2 sur iMac, pas de problème, les couleurs y sont. J'enregistre mon document dans le Cloud, Je l'ouvre sur mon iPad, les texte est correctement en couleurs.

Saisie dans PS 1.3.2 sur iPad, le texte s'affiche en noir, couleur de sélection, j'enregistre mon document. Je l'ouvre dans PS sur mon iMac, le texte est toujours en noir, je dois faire un clic sur le texte pour lui donner les couleurs de la police !

Ensuite j'ouvre à nouveau ce document sur iPad, les couleurs y sont, je modifie le texte, les couleurs disparaissent, je dois cliquer à nouveau sur les textes pour que les couleurs réapparaissent.

.

J'enregistre et ensuite je l'ouvre sur iMac

Une fois que j'ai cliqué sur les gars, les couleurs sont revenues !

Pour moi, il y a un soucis pour la saisie de texte dans cette police sur PS sur iPad.

Yves Crausaz, Suisse, retraité actif dans le monde de la photo et des arts graphiques.
Bug Unresolved
TOPICS
iPadOS

Views

112

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
2 Comments
Adobe Employee ,

Copy link to clipboard

Copied

Translation: I just tested with the Gilbert Color Police ....

Enter in PS 21.1.2 on iMac, no problem, the colors are there. I save my document in the Cloud, I open it on my iPad, the text is correctly in color.

Entered in PS 1.3.2 on iPad, the text is displayed in black, selection color, I save my document. I open it in PS on my iMac, the text is always in black, I have to click on the text to give it the font colors!

Then I open this document again on iPad, the colors are there, I modify the text, the colors disappear, I have to click on the texts again so that the colors reappear.
Rikk Flohr - Customer Advocacy: Adobe Photography Products

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Adobe Employee ,

Copy link to clipboard

Copied

LATEST
Sorry, we don't support SVG or color fonts or emojis yet on iPad. It's on our RADAR. I've asked the team to investigate putting in an alert about supporting them and that editing them may change the appearance.

Votes

Translate

Translate

Report

Report