Welcome Dialog

Welcome to the Community!

We have a brand new look! Take a tour with us and explore the latest updates on Adobe Support Community.

Über Bridge angelegte PSD-Bilder in Photoshop über den Bildprozessor in JPG-Bilder anlegen.

Community Beginner ,
Nov 13, 2021 Nov 13, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Ich habe eine ganze Serie von Bildern als PSD-Bilder abgespeichert. Die wollte ich jetzt in Bridge über Photoshop - Bildprozessor als JPG-Bilder abspeichern lassen.

Funktioniert auch nicht.

Egal, was ich momentan in Photoshop arbeite, funktioniert entweder gar nicht oder nur bedingt.

Das ist schon eines meiner weiteren Probleme.

Ich weiß nicht mehr, was ich noch machen soll.

TOPICS
Cross-app workflows, Windows

Views

26

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines

correct answers 1 Correct answer

Community Beginner , Nov 21, 2021 Nov 21, 2021
Hallo, vielen Dank für die Hilfe. Inzwischen hab ich den Fehler gefunden. Es ist meine Grafikkarte.

Translate

Translate
Adobe Community Professional ,
Nov 16, 2021 Nov 16, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Hi. This seems to be missing a step. You say you want to save into Bridge, but Bridge isn't anything that holds anything. In other words, Bridge ONLY shows you what's saved somewhere on your computer. Please take note of where you're directing the Image Processor to save your jpegs, and navigate to that location, in Bridge, to see the resulting files.

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Beginner ,
Nov 21, 2021 Nov 21, 2021

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Hallo, vielen Dank für die Hilfe. Inzwischen hab ich den Fehler gefunden. Es ist meine Grafikkarte.

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines