• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Error visual / bug / glitch

Community Beginner ,
Jun 09, 2022 Jun 09, 2022

Copy link to clipboard

Copied

Hola, ocasionalmente mientras trabajo tengo este error, que se genera después de que Photoshop tarde algún tiempo extra en cargar los archivos que quiero utilizar. No sé si es problema de Photoshop o de la versión de Photoshop, o si es culpa de mi PC.

Es algo que me sucede hace pocas semanas. Tengo esto.s bug cuando cargo algún archivo PNG o hago alguna modificación en la zona de trabajo (por ejemplo al renderizar, o usar la herramienta de recorte y modificar el lienzo)

 

ERROR.png

Nach5CFC_0-1654795526514.png

Agradezco cualquier tipo de ayuda. Como digo, no sé si será problema de Photoshop, o algún componente mío que esté fallando.

Mi PC:

Microprocesador Ryzen 3 3200g

16GB de RAM a 2666mhz

Motherboard Asus Prime A320M-K

SSD WD Green 240gb m.2

HDD 500gb

TOPICS
Windows

Views

258

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe
Community Expert ,
Jun 09, 2022 Jun 09, 2022

Copy link to clipboard

Copied

Are you on the most recent graphic card driver update ? 

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Jun 09, 2022 Jun 09, 2022

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

It seems you do not have dedicated graphic card? Maybe 3 3200G is not good enough for task? Here are specs for new Photoshop Photoshop system requirements (adobe.com)

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines